Alla inlägg den 23 april 2012

Av Jessica - 23 april 2012 10:09

Så blev det en ny vecka igen!

Nu har jag bestämt mig för att komma i form ordentligt inför sommaren.

Inte för att jag är överviktig. Men jag känner att jag vill komma i toppform! 

Få fastare kropp, bättre kondition och mer ork.  Nu är det 9 veckor kvar att jobba innan min semester börjar!

Så tills dess ska jag fan i mig komma i form.


Och vägen dit blir enligt följande schema:


*Minska på kolhydratintaget, äta mer protein

*Inte äta chips/snacks, godis,glass,fikabröd eller dricka läsk .Nolltolerans fram till min födelsedag den 4 maj.

Den dagen tänker jag unna mig lite!

*TRÄNA!  Styrekträning 3 ggr per vecka och konditionsträning.

*ÄTA fem mål om dagen för att hålla blodsockret och sötsuget i schack. 

 

Hur det går, kommer jag att uppdatera er om här på bloggen :)!!

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards