Alla inlägg under november 2011

Av Jessica - 29 november 2011 15:48

Av Jessica - 29 november 2011 15:22

Imorgon ska jag klistra upp den här bilden på jobbet, om inte det muntrar upp dom så är det kört för dom =)


 

Av Jessica - 29 november 2011 15:13

Alltså jag tror jag blir galen ! Vad folk i allmänhet bara GNÄLLER hela tiden. Spelar ingen roll vad, men nog fan ska det gnällas om ta mig fan allting ! Särskilt så är det så på mitt hypernegativa jobb just nu. Folk gör ta mig fan inget annat än gnäller på allt, på varandra och på allting runt omkring. Vad är problemet egentligen??

Jag är en person som oftast är glad och har ett positivt sätt att se på saker, men när man för femteelfte gången misslyckas med att få upp stämningen på jobbet, så ger man upp.

Man försöker skoja med folk, som bara muttrar. Hur kul är det på en skala då??

Alla är inte så, tack och lov. Men många,iaf där jag tillbringar de flesta av dagarna i veckan.

Snart ber jag alla gnällkärringar fara åt pipsvängen !


Nu blev detta ett ganska negativt inlägg, men vad fan! Har fått nog! Vart ska man jobba för att få jobba i en gladare och lättsammare arbetsmiljö?

Av Jessica - 21 november 2011 19:49

Nu har det hänt igen !EVIGHETER sen jag uppdaterade. Men här kommer en liten uppdatering om vad jag sysslat med den senaste tiden:).

 

Helgen gick fort i vanlig ordning. Jag var ledig och då går ju helgerna ännu fortare. I varje fall känns det så.  Just den här helgen har vi haft full rulle.

I fredags jobbade jag till 12.30 Hade ingen svenska denna fredag, eftersom att jag skrev nationellt prov i svenska. Gick hyfsat tror jag. Väntar på lärarens dom :). Efter jobbet åkte jag till min kära kusin och hämtade hem hunden. Hon hade sovit hos min kusin eftersom att både jag och Danne jobbade.

 

i lördags åkte vi hela familjen till Örebro, hem till min bästa vän Sara och firade henne i efterskott. Var mycket trevligt :-)! Vi käkade tacos tillsammans och sen så fikade vi och pratade en hel del försås :). MYS!!

När vi åkte därifrån, så åkte vi till Mariebergs köpcentrum och handlade en liten present till Camillas nyfödda lilla dotter Mollie. Åkte förbi hemma hos dem på vägen hem. Så liiiten och söt hon var, lilla Mollie :-). Linda & cALLE var också där med sina barn. Så då fick Jesper och Josefine leka med Kevin och Jennifer.Skoj :).

Drack kaffe och bebis-myste i köket med Linda och Milla :).

På söndagen åkte vi till min vän Lina m fam på kalas. Deras äldsta son Filip har fyllt år :). Var bara Jesper som följde med oss, Josefine var iväg med sin farmor.  Var kul att ses :)  Hoppas det blir snart igen !

På vägen hem handlade vi mat på city gross i Västerås .

 

iDAG har jag jobbat. Jesper har varit hemma med Danne, han är förkyld och hostar. Bröt ut igår. stackaren!

Danne jobbar kväll denna vecka..:(

 

Nu ska jag kolla på " Ensam Mamma söker" FINALEN :-)

Ha en fin kväll =)

 

Av Jessica - 11 november 2011 10:47

Hej på er!

 

Här kommer en liten uppdatering. Sen sist har det inte hänt så väldigt mycket. Man har mest jobbat. Dock har jag umgåtts med Christina lite de senaste dagarna. Hon och jag har ju blivit grannar nu också :).

Svenskaprovet gick jättebra. Glad :-) Bara två prov och en redovisning kvar. Det lackar mot slutet nu och 20 veckor av slit är snart över :-) !

Ska ner till stan idag en sväng för att lämna in ansökan till nti. Here we go :-) !Är så sjukt taggad för studier just nu.  Satsar på att nå målet i september :-) !

 

Nu ska jag ut med min söta hund och leka lite i det hakvtråkiga novembervädret. Men härligt med frisk luft !:-)

 

 Ha en underbar fredag, själv ska jag jobba hela helgen ... underbart !

 

Puss och kram !

Av Jessica - 11 november 2011 10:44

En underbar låt med Nickelback!


Av Jessica - 6 november 2011 16:03

Nu är det evigheter sen jag uppdaterade igen, SÅ det är väl dags nu då :-).


Nu är det helg och denna gång är jag ledig, skönt! Snart är helgen nästan slut också och jobbet kallar imorgon kväll igen .

Idag har dagen gått åt till att städa och greja här hemma. Sambon har satt på vinterdäck på bilen också. Man vet ju aldrig när vintern slår till .

Igår var vi och handlade och så var vi på tuna park en sväng. Hann också med en fika hos Dannes föräldrar. Therese och Tova var också där.

I fredags jobbade jag till 12.30 Sen var det dags för svenskaprov i skolan, vilket gick riktigt bra tror jag :).

Sen var det fredagsmys med familjen som gällde.


Igår fick vi också hem vår bil som stått på verkstad för reparation. Den var riktigt fin när vi fick tillbaka den. Krockskadaan var fixad och bilen glänste. De hade tvättat den in och utvändigt.


Imorgon kommer det hit en snubbe som ska tvätta alla våra fönster. Skönt med fina fönster till jul :)


Nu ska jag börja med maten ,magen kurrar :)!


Ha en fortsatt trevlig söndag :)

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards