Alla inlägg under juni 2013

Av Jessica - 25 juni 2013 16:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jessica - 23 juni 2013 09:20

Nu var det ett tag sen jag skrev sist.
Går i perioder det här med bloggandet. Ibland uppdaterar jag jätteofta och ibland mer sällan. Men tanken är att det ska bli oftare nu igen;)!
Vad har hänt sen sist då?
Rätt mycket ,antar jag:)!

Igår kom vi hem från vår lilla semester tripp.
Övernattade två nätter i Charlottenberg i värmland över midsommar med svärföräldrarna och Micke. O min familj förstås <3.
Mysigt var det!

Förra lördagen var vi på Kolmården över dan med min underbara goa vän Sara och hennes fina familj! Var jättemysigt och vi hade tur med vädret också:).
Synd att vi inte fick tag i nån stuga bara.Men kommer fler ggr :)!!

O så har Julia hunnit blivit döpt också sen sist och dagen blev jätte lyckad och fin:).
Massa fina presenter fick hon också av alla släkt o vänner:).

mina stora kids har redan haft sommarlov i ett par veckor nu. Väntar nu bara på att min kära sambo också ska få semester.Jag har ju ledigt hela sommaren..inte alls dumt med mammaledighet:)!!

Nu har lillfisen hunnit blivit hela 5 månader!
Jisses vad fort det går !
känns som det var igår jag låg på bb.

Tänkte nu ta tag i min träning också.hög tid för det:). Blir hemmaträning med Olga rönnbergs bok .Är sååå taggad:)!
Jag har ju gått ner mina gravidkilon plus lite till,men vill komma i bra form och fasta till kroppen rejält. Fitnessbollen har jag skaffat.
bara hantlar kvar men dom behövs inte än.

Tänkte öppna en separat träningsblogg också som kommer handla enbart om min träning,kost mm .Alla kanske inte är så intresserade av att läsa om det här;).
Men ni som vill,kan även följa den andra bloggen. Skriver upp länken här när bloggen är uppe:)!!
Jag behöver nog en blogg o skriva av mig i så jag håller motivationen uppe.
Tanken är inte att det ska va nån tillfällug grej utan en hållbar livsstilsförändring.
Jag har annars bara kickstartat och sen laft ner när motivationen tryter. Inte denna gång :)!!

MEN denna blogg blir så klart också kvar .Här kommer jag fortsätta skriva om min vardag:)

Ha en fin dag :)!!

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards