Alla inlägg under augusti 2011

Av Jessica - 31 augusti 2011 07:50

Ja som vanligt går dagarna fort.

Måndag och tisdag den här veckan har jag varit uppe med tuppen, barnen också. Har jobbat de dagarna.

Idag är jag ledig, men ska till skolan och till tandläkaren. Ska till tandläkaren precis innan skolan och laga en tand. Fan vad schnygg man kommer se ut när man kommer till skolan, sist hängde underläppen på ena sidan så munnen såg alldeles sned ut:/


Anna kommer nu på förmiddagen, när jag lämnat barnen i skolan.


Det var allt för mig den här gången, hörs igen snart :)


Tjingeling :)!

Av Jessica - 24 augusti 2011 09:18

Dagarna och veckorna går i ett rasande tempo just nu. Man är inne i vardagskarusellen igen efter semestern.


I måndags var ju en stor dag för min minsting som började i förskoleklass. Vilken grej ! Jag var med henne hela tiden.1 ½ timme ungefär varade det, sen fick de gå hem. Stora killen som började 3an klarade sig själv, han slutade något senare . Men hallå, trean redan ! Shit vad de blir stora fort, alldeles för fort. Tur att man själv inte åldras alls :p .

Iaf efter första skoldagen kom min bästa vän  Sara och hennes lille son Vincent och hälsade på, även fina vännen Christina kom hit samtidigt. Vi umgicks, pratade och fikade. Dagen till ära hade jag bakat hallonpaj m vaniljsås. Blev faktiskt ganska smarrigt, om jag får säga det själv :-) !Jag brukar nästan aldrig baka, men nu fick jag lust att göra det :).


Sen på eftermiddagen kom också Anna över på en kaffe, men då var tyvärr pajen slut:).


Igår jobbades det i vanlig ordning, hade möte på eftermiddagen också där vi bjöds på smarrig smörgåstårta.


Nu på morgonen har jag varit hos tanplågan och lagat en tand, så nu är man bedövad i halva käften och munnen känns helt sne...

Ska iväg på obligatorisk handledning i eftermiddag på jobbet. Anna kommer och plockar upp mig. Schysst! sÅ det blir ingen svenskalektion idag.

Nu måste jag plugga lite. Har deadline på fredag !


-Ha en bra dag alla där ute -  



Mina sötnosar på väg till skolan första skoldagen 22 augisti-2011:)

     Mina fina vänner Christina och Sara:).


Av Jessica - 22 augusti 2011 07:25

Idag är det skolstart för mina hjärtan efter ett långt sommarlov.För dottern innebär det att kastas in i skolans värld för första gången. Hon börjar nämligen i förskoleklass. Sonen börjar i 3e klass!Kan knappt fatta att de är så stora redan!


När vi kommer hem ska Bästa Sara och Vincent  komma och hälsa på,ev kommer Christina också ! Vad roligt :-) !!


Skriver mer senare! Tjingeling !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards