Alla inlägg under april 2013

Av Jessica - 7 april 2013 20:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jessica - 3 april 2013 08:14

Go`morrn Go`morrn!

Även idag vaknade vi till solsken,härligt!
Julia vaknade kl 7 och var pigg och glad.Kände mig rätt utvilad jag med .
De stora barnen sover än.
Idag är planen att hälsa på Sara<3! Kul!

Igår höll vi oss på hemmaplan hela dan.Josefines kompis Meja sov över hos oss natten till igår och de fortsatte sen leka nästan hela dan igår.och så lekte dom tillsammans med Evelina också som bor granne med oss.
Evelina,Meja,josefine,jesper,julia och hunden var med mig ut och gick sen på em.Stannade till o lekte vid lekparken vid Dannes föräldrar.

Uppdaterar mer senare.Ha en fin dag:)!!

Av Jessica - 1 april 2013 11:35

Hallåj:)

Känns som det är söndag idag.Kanske för att det är röd dag och Danne är ledig med oss.
Barnen har ju påsklov den här veckan.
Får se vad man hittar på om dagarna.Nåt måste man ju göra,annars blir dom ju rastlösa.

Idag ska vi åka och hälsa på Sussie iaf.
Ska bli trevligt:)!

Igår var vi och storhandlade och så var vi och fikade hos Dannes föräldrar.
Var ute och gick också hela familjen.De andra gick med ett tag,sen fortsatte jag själv med Julia och hunden ett tag till.Skönt att gå när det är så fint väder och motion är inte helt fel det heller;)!

Ha en fin dag:)!

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards