Alla inlägg under januari 2014

Av Jessica - 10 januari 2014 16:32

Idag har jag o Julia varit på Leos lekland o busat lite med våra fina vänner Sara, lille Vincent och minstingen Douglas<3. Även Saras bror Andreas var med o busade:).
Julia stortrivdes bland andra barn, bollhav, studsmattor o stoj och stim :-).
Blev lite lunch o eftermiddags fika också. Klart Julia ville ha piggelin, när Vincents såg så frestande god ut:).
Jättemysig dag!<3 <3.
Nu är det snart dags för lite fredagsmys innan Danne åker o jobbar natt. Blir nattjobb hela helgen för hans del. Trist.

Här kommer bilder från vår dag:)

Av Jessica - 2 januari 2014 22:33

Mitt nyårslöfte var ju att jag skulle börja träna och skaffa mig lite sundare vanor.
Minska ner på socker o massa skräp.
Hittills går det bra :-)!
Har ännu inte ätit nåt onyttigt i år. Visserligen är det bara 2 Januari. Men bra ändå om man tänker på alla frestelser man utsätts för dagligen på jobbet o hemma.
Men har bestämt att det from nu ska unnas sig på helgen.
Och idag har jag fixat träningskort också :-) och tränat mitt första pass för i år !:)
Anna gjorde mig sällskap.
Blev sammanlagt 50 min och 5 km cardio.
Vill inte ge mig på styrketräningsmaskinerna förrän jag gått igenom dom med en instruktör.

Nu ska jag ta mig en frukt o sen sova.
Upp o jobba imorgon igen !

Natti natti!:)

Av Jessica - 1 januari 2014 18:01

Så blev det 2014:)
Mitt år 2013 var rätt bra. Det bästa och mest minnesvärda var vårt tredje lilla barns födelse förstås :). Kan knappt fatta att hon redan blir 1 år om två veckor!

Hoppas ni alla har haft en trevlig nyår!
Vi hade trevligt. Jobbade på dan. Sen fick vi besök av Dannes föräldrar, syskon m respektive och barn. Käkade god mat, myste med kex o ost o annat gott.
O i morse var jag typ död när jag skulle upp o jobba. Men nu är det gjort !

Har lovat att i år ska jag börja träna o leva nyttigare:).

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards