Direktlänk till inlägg 1 januari 2014

Nytt år!:)

Av Jessica - 1 januari 2014 18:01

Så blev det 2014:)
Mitt år 2013 var rätt bra. Det bästa och mest minnesvärda var vårt tredje lilla barns födelse förstås :). Kan knappt fatta att hon redan blir 1 år om två veckor!

Hoppas ni alla har haft en trevlig nyår!
Vi hade trevligt. Jobbade på dan. Sen fick vi besök av Dannes föräldrar, syskon m respektive och barn. Käkade god mat, myste med kex o ost o annat gott.
O i morse var jag typ död när jag skulle upp o jobba. Men nu är det gjort !

Har lovat att i år ska jag börja träna o leva nyttigare:).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 8 april 2014 20:08

Idag har jag varit i Sundbyholm med jobbet på planeringsdag. Väldigt givande och bra dag och god mat har vi fått njuta av :). Blir en till planeringsdag imorgon. Det ser jag fram.emot. Julia är sjuk igen stackarn! Hon har feber o hostar:( . Så...

Av Jessica - 8 april 2014 20:02


Idag för exakt 9 år sen låg jag på bb med en nyfödd liten Josefine på mitt bröst. Hon föddes kl 06:00 på morgonen den 8 april . O jag minns hur jag befann mig på ett stort fluffigt rosa moln av lycka!! Nu hade jag 2 välskapta fina barn och en av varj...

Av Jessica - 22 mars 2014 10:43

Inatt blev det inte mycket sömn. Julia gnällde till o från ända till ca kl 2 . Sen sov hon lugnt ett tag, vet inte exakt hur länge. Men så började hon böka runt och gnälla igen. Vet inte riktigt vad det var. Kändes lite varm, så hon hade troligtvis f...

Av Jessica - 21 mars 2014 12:42


Stackars min lilla plutta som har ögoninflammation. Idag var det alldeles geggigt så hon inte ens kunde öppna ögonen i morse stackarn :(. Jag lämnade Josefine på fritids i morse vid 7.15. Sen åkte jag o jobbade. Jobbar till 15.00 idag. Danne k...

Av Jessica - 20 mars 2014 18:51

Hej å hå vad tiden går! Redan inne i mitten på mars och inser att det är över 1 månad sen mitt senaste blogginlägg! Men nu kände jag mig taggad att skriva lite:). Vardagen rullar på och vi har kommit in i dagis/fritids-jobb-hem-karusellen igen ord...

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards