Alla inlägg den 16 april 2012

Av Jessica - 16 april 2012 16:34

Nu är en ny vecka i full gång. Förra veckan var slitsam med mycket jobb och plugg. Jobbat i helgen också,igår var jag så trött så jag knappt visste vad jag hette! Lyckades hålla mig vaken hela kvällen i alla fall:).


Förra veckan kände jag verkligen att motivationen för plugget tröt ordentligt. Satt uppe halva natten på torsdagen och kollade film( En jäkligt bra film!!) och skrev mitt manus till min muntliga redovisning jag skulle ha på engelskan på telefon dagen efter. Och jag hade gått och varit så nervös för det i flera dagar. Men när jag väl satt där och pratade , gick det ju skitbra!!  SÅ jävla skönt att ha det avklarat !!!Och nu börjar motivationen komma tillbaka:)


I fredags var jag som sagt på TAKIDA- konsert med Anna.P :) Det var riktigt jävla skitkul :)!!!   Vi var först hos Anna en stund. Satt och pratade och hade trevligt. Sen tog vi bilen ner till Pizzeria Roma och käkade pizza där innan vi åkte ner till Lokomotivet. En lååång kö var det utanför och det regnade. Men vad gjorde det, vi var taggade till tusen:)!!

Där inne stötte vi på några av våra arbetskamrater, som också var där.

Det enda negativa var den låååånga väntan innan de ens började spela, men när de väl började så var det GRYMT bra!

Takida är verkligen bäst live !


 


En fantastiskt bra låt från deras nya skiva!!!!


Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards