Alla inlägg den 26 april 2012

Av Jessica - 26 april 2012 10:50

Träningsväskan packad,om ett tag bär det av mot gymet:-)! Först lite plugg och sen lunch!

 
Av Jessica - 26 april 2012 08:27

Vaknade upp till gråmulet och regnigt väder, men vad gör det då. Är på toppenhumör ändå :)!

Av nån anledning så känner jag mig GLAD i hela kroppen idag. Varför vet jag inte, men det kanske inte är så viktigt i slutändan :).


Igår var jag och gjorde slingor hos frissan och så klippte sig båda kottarna :)

Supernöjda blev vi allihopa:) Slänger in ett par bilder sen.


Jag har ju som sagt bestämt mig för att hålla igen på alla onyttigheter tills nästa fredag då jag fyller år.

Jag har alltid varit svag för frestelser,och brytit mina bestämmelser så fort man blir utsatt för frestelser. MEN inte den här gången. Som igår tex. .. DÅ var sambon till glassbilen och handlade massa goda glassar.(Älskar glass!)

När resten av familjen tog glass så ignorerade jag dem totalt, och tänkte att NEJ jag tänker inte svika mitt löfte dem här gången. Jag ska nog klara mer än 3 ynka dagar! Och i soffan när sambon knaprade choklad, så knaprade jag päron :)

Den här gången är viljan så pass stark, så jag vet att jag klarar detta :)

Och vill ni veta nåt kul... Byxorna sitter redan lite lösare ...efter 3 dagar!! 

Senast jag åt nåt onyttigt var i söndags.


Och idag HÄNDER DET. jag ska till gymet för första gången på månader :)!!!!

Jag är taggad till tusen :)!!


 

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards