Alla inlägg den 12 april 2012

Av Jessica - 12 april 2012 16:18

Torsdag redan! Vad veckorna går fort :)!

Har jobbat idag i vanlig ordning. Imorgon är jag ledig, skönt:)! På morgonen är det utvecklingssamtal med Josefine, och på kvällen är det TAKIDA-konsert:)!!!Ska bli superkul!


Idag har jag också varit socker-duktig :)! Två dagar utan socker. Man mår faktiskt mycket bättre utan socker!

Ingen nyhet, men nu är det verkligen konstaterat .


Ikväll blir det plugg för hela slanten,ska energiladda med frukt:) !Deadline imorgon...Bättre sent än aldrig:)!


Nu kommer snart Anna på kaffe.


Det var ungefär allt för mig idag:) 


Ha en härlig torsdagkväll & ta hand om er !!


  

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards