Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Jessica - 25 mars 2012 17:06

Hej där:)!

Mår ni bra? Hoppas det :)! Jag mår bra, och frisk luft har jag fått i massor hela helgen, härligt!

Även skaffat mig en hel del motion idag, jag och Anna gick den långa promenadsträckan,vilket motsvarar ca 1 ½ timme rask gång.var riktigt skönt :)! 

Nu har mitt nya liv startat på riktigt, beach-säsongen närmar sig och då vill man ju inte stå i vassen och skämmas:)

Nej, nu är jag fit for fight för att fixa sommarformen:)!


Den ska fixas med:

KOSTEN

*Minskat kolhydratintag(utesluter bröd helt, äter fullkornspasta istället för vit pasta, och i mindre mängd!)

*Stopp för intag av snacks, läsk,fikabröd,söta juicer,godis m.m Har EN unnardag i veckan,men

då i måttliga mängder.

TRÄNINGEN:

*Promenad på minst 1 timme varje dag.

*Intervall walking/running 2 ggr i veckan.(1 timme)

*Styrketräning & cardio på gymmet 2 gånger i veckan.


Kommer att lägga upp kommande veckas tränings och kostupplägg i nästa inlägg.


Häng på vet jag :) !!


Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards