Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Jessica - 14 mars 2012 09:25

Godmorgon :)!


Vilken härlig dag, solen skiner igen ! Synd att jag har massa skittråkigt plugg att göra.

Men nog ska jag ut i det fina vädret idag på låååång promenad .

 

Tänkte tipsa er om en riktig god och hyfsat nyttig frukostsmoothie,

som du gör i ett nafs.

 

Du behöver:

2 Dl Naturell mild yoghut

Frysta eller färska hallon

blåbär

&

mango

 

Blanda samman allt i en mixer, häll upp i ett glas och

njut !

 

Nu ska jag börja plugga, så jag blir klar nån gång.

 

Ha en härlig dag, och passa på att gå ut i solen och njuta om ni får chansen :)!

 

 

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards