Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Jessica - 11 mars 2012 18:40

I helgen har jag varit ledig. Skönt! Har faktiskt varit ledig hela fyra dagar, det var inte dumt alls:).

Torsdag-söndag.

 

I torsdags var jag och träffade Marica på förmiddagen, vi tog en liten promenad i Vilsta.Hunden var också med.Sen tog vi en liten fika i raststugan, smakade gott efter promenaden i den kalla och blåsiga marsluften. Sen åkte jag och hämtade barnen från skolan, strax därpå fick vi besök av Sirpa och hennes barn. Trevligt:)!

På fredagen var Josefine ledig, eftersom hon bara går i skolan måndag-torsdag. Vi åkte in till stan en sväng då. Skjutsde Danne till vårdcentralen skiftinge, under tiden gick jag,hunden och Josefine till lekparken och lekte. Sen åkte vi till Tuna park och inhandlade kalaskläder till Josefine. På kvällen hälsade vi på Dannes föräldrar en sväng.

 

På lördagen var bar det av till Strängnäs vid 10-tiden. Barnens kusin Tova fyllde år. Efter kalset åkte vi och hämtade hunden hemma och lämnade henne till Sussie, innan vi fortsatte vår färd hem till Marie och Danne på fika :). Mycket trevligt. På kvällen blev det mys med melodifestival och god mat. Lax med citronsås :) Mums!

 

Idag har vi varit på kalas hos Micke som har fyllt 27 år . När vi kommit hem gick jag ut på långpromenad med Anna och hunden. Blev en promenad på 1 ½ timme. Skönt !

Lite senare åkte vi iväg till stan igen. Josefines kompis Ellen följde med. Var till skopunkten och handlade skor till ungarna och mig, sen käkade vi på Max och handlade på Ekängen.

 

Fullspäckad helg med andra ord :)!! But that´s the way I like it.

 

Ikväll blir det massa plugg..

 

Ha en bra söndagkväll:)!     

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards