Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Jessica - 3 mars 2012 18:04

Idag har jag jobbat,dagen har gått hyfsat fort.Skönt när det gör det:). Har hängt upp hissgardiner på jobbet, som jag inte hade en aning om hur man skulle få till snyggt, men det blev fint iaf .Får duga:).


När jag kom hem från jobbet har jag gjort naturkunskap och engelskaprov, tror att det gick bra. Engelskaprovet får jag nog full pott på, den var lätt :).


Ikväll blir det lördagsmys hemma i soffan med familjen och Melodifestival , andra chansen.


Vem tror ni vinner Melodifestivalen i år ? Jag gissar på Loreen. Men det kan förstås gå hur som helst, beror precis på vilka som röstar.


Ha en fin lördagkväll:)!

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards