Alla inlägg den 27 september 2012

Av Jessica - 27 september 2012 21:48

Gokväller :)!


Denna dag har varit fullsmockad känns det som, men på ett bra sätt :)!

Idag under dagen var jag i Västerås och träffade Lisette och hennes lilla Ebba:)

Vi var först till Barnens hus och kikade. Verkade vara paradiset för lilla Ebba som sprang runt och pekade och tittade på allt. Hon tog med mig också på en tur med en lära gå -vagn där inne i affären, hon höll i vagnen med ena handen och sträckte den andra till mig och menade att nu går vi :) Så söt!

Sen var vi vidare till Erikslund shoppingcenter. Där gick vi runt lite i affärer .Handlade en väska på Stadium som jag ska ha som skötväska.Tycker det är onödigt att investera i nån dyr väska att frakta runt blöjor i :).

Sen köpte jag lite smått som vantar till barnen, t-shirt till Jesper, nagellack till min nagellackstokiga dotter  och

lite smått på Ikea :).Hade ju lust att shoppa ihjäl mig på bebiskläder, men man måste ju hejda sig , speciellt när man inte är helt hundra på könet än :).

Trevlig dag var det !!


Sen var det bara till fritids och hämta Josefine, hem och laga mat och rasta hund.

Sen runt kl 17:15 lämnade jag barnen hos deras farmor. Sen åkte jag ner mot stan och mötte upp mina arbetskamrater och gick och käkade mat på Pitcher´s :) Vi tackade av en kollega som ska gå i pension . Trevligt var det och god mat :)!


Det är nåt i den här stilen man ska tillbringa en ledig dag :)!


Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon :) !!

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards