Alla inlägg den 18 september 2012

Av Jessica - 18 september 2012 10:00

Godmorgon :)!

Ja, idag är det på dagen 4 månader kvar tills vår lilla plutt är beräknad att födas:)

4 månader känns ju som en eeeeevighet, men vi alla vet ju hur fort höstmånaderna brukar gå.Swich så är det snart julafton igen ! Känns skönt att veta att jag inte ens behöver bekymra mig om att jobba på julafton i år, eftersom jag kommer att vara ledig från 3 dec förhoppningsvis, om inte försäkringskassan är alltför griniga :).


Snart kommer Christina på förmiddagskaffe. Sen ska jag ut med hunden på promenad innan det är dags att röra sig till jobbet. Innan jobbet blir det personalmöte.Jippie ;-).


Ha en fin tisdag :) !


  


Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards