Alla inlägg den 26 september 2012

Av Jessica - 26 september 2012 22:26

Har ju glömt att lägga upp de nya babysaker jag beställt hem och även fått hem :)


Dessa två gulliga påslakansset till spjälsängen med Nalle Puh  och en mjuk gosig babyfilt:)

Påslakansseten kommer ifrån www.sovtex.se

och filten kommer från www.newheaven.se




     

Av Jessica - 26 september 2012 21:59

gOkVÄll !!


Ber om ursäkt för att det ibland dröjer några dagar mellan uppdateringarna.

Nu är en sådan gång.


SkA dra en liten sammanfattning över vad jag pysslat med de senaste dagarna :)


I helgen var jag ledig. Då gjorde vi egentligen inget speciellt.

Städade och tvättade lite. Var och hälsade på Jocke och Ann-Marie.

På söndagen hade vi besök av Anna och Patrik.


I måndags jobbade jag till kl 14:00. Sen åkte jag hem en sväng och sen ner till Christina och umgicks med

Christina och även Sara hade kommit dit. Trevligt, som alltid:)!


Igår (tisdag) jobbade jag återigen till kl 14.Sen hämtade jag Josefine från fritids som vanligt, hennes kompis

Emelie följde med oss hem. Efter ett tag ville tjejerna åka hem till Emelie, så jag skjutsade dit dem.


IDAG har jag också jobbat till kl 14. När vi hade kommit hem så tog jag det lugnt en stund och barnen gjorde läxor.

Sen efter middagen åkte vi iväg hem till Camilla på fika. Hade en massa kläder till hennes son efter Jesper, så jag tog med det också. Trevligt att ses och prata lite. Sen åkte vi hem och handlade lite smått på hemvägen.

Var hemma ca kl 19:00.


Nu ska jag sova lite. Blir en dag imorgon också :)


Natti natti

  

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards