Alla inlägg den 17 september 2012

Av Jessica - 17 september 2012 09:36

En ledig måndag efter jobb-helgen, skönt :-) !

Håller på och rensar hemma och plockar fram höst/vinterkläder för att checka av om de passar eller om nytt måste inhandlas. Fick en del tröjor och sånt av Therese igår till Jesper också. Rensade hela hans garderob igår.

Var mycket som var för smått, som jag rensat bort.


Däremot verkar det som Josefine står still med tillväxten just nu. Hon kan ha nästan alla sina kläder än.

Men nytt måste ändå inhandlas. Ska ge mig ut på stan nån dag och kolla lite mössor,varma tröjor och jeans till de båda.


Idag har Jesper fotografering i skolan, och imorgon är det Josefines tur :-).

Ska ner på stan med Josefine idag när hon slutat, och klippa henne. Den där luggen växer ju som ogräs:-O!


Nu ska jag fortsätta rensningen, och sen ut med hunden.


Ha en bra dag :) !!



Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards