Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Jessica - 27 februari 2012 10:52

Här kommer en riktigt bra låt, som gör mig glad :)


Av Jessica - 27 februari 2012 09:01

Godmorgon :)!

Fick sovmorgon idag, men inte kunde man sova för det inte. Typiskt. Kl 08:30 gav jag upp och gick upp .

Danne lämnade barnen i skolan på morgonen.

Jag jobbar kväll idag, börjar kl 16. Skönt :)

 

Just det... kanske glömt att säga att jag har ju klippt av mig mitt lååååånga hår. Ca 30 cm rök....Nu är håret axellångt. Känns skönt, men också lite ovant :)! Ska se om jag kan ordna nån bild sen.

 

Idag kommer Sara och Vincent på besök :) Roligt !!

 

Så jäkla typiskt att jag skulle bli förkyld och jävlig precis just nu när jag fått tillbaka motivationen för träning . Jaja, det är väl bara att gilla läget och vänta tills man blir återställd. Sen ska jag ge mig iväg till gymmet!

 

Nu ska jag ta lite frukost :)!

 

Blir en god smoothie på naturell mild yoghurt, mango,hallon och blåbär + ett kokt ägg :)

 

 

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards