Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Jessica - 12 februari 2012 11:56

Söndag idag, vad veckan har gått fort! Å andra sidan så har denna vecka inte varit riktigt lik andra veckor. Mycket känslor som rörts om och jobbigt har det varit. Men nu kan det bara bli bättre :)

Jag har varit hemma från jobbet hela veckan, och det har verkligen behövts. Har varit helt utmattad av allt .


Nu börjar enegin komma tillbaka:)

Igår var jag och barnen och hälsade på Hanna. Vi fikade och pratade skit som vanligt :). Skjutsade Danne till sin bror under tiden.


Idag är det  vackert vinterväder, solen skiner och det är endast ett par minusgrader. Ska försöka ta mig ut till pulkabacken med barnen. Man blir så mycket piggare av frisk luft också:)


Ha en bra dag =)



Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards