Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Jessica - 29 februari 2012 19:37

Dagen idag har gått fort. Jag har varit ledig. I förmiddags pluggade jag först, och sen gick jag på långpromenad med hunden, Christina och lille Freddie. Vart en promenad på drygt 1 timme och 20 minter. Duktiga oss :).

 

Josefines kompis Ellen följde med hem till oss efter skolan. När Jesper hade slutat, åkte vi alla bort till sofiebergskullen, där Nicki fick springa fritt. Vad hon blir lycklig när hon kommer dit :)!

Sen åkte hela familjen + Ellen till Ica maxi och storhandlade, hämtade ut lite paket här och var och så åkte vi till Mc donalds och käkade middag. Finfina middagen, men ibland får man faktiskt vara lite onyttig ;).

 

När vi kom hem sen, så fortsatte tjejerna att leka, även Josefines andra kompis Charlie kom hit och lekte en stund.

 

Ellen är fortfarande här och leker, de trivs verkligen ihop tjejerna:).

 

Lite mer plugg blir det ikväll när barnen lagt sig, hade jag tänkt. annars tar jag det imorgon. Har blivit så kvällstrött.

 

hA En bRa kVäLl alla där ute :)!!

Av Jessica - 29 februari 2012 08:54

Godmorgon alla glada !! 

 

Ja,nu är vi redan halvvägs igenom denna vecka också.Fort går det. Särskilt när man har mycket att stå i.

Imorgon är det redan första mars:)! Härligt med vår, som jag har längtat!Väntar nu bara på att de sista isfläckarna ska smälta bort,så man slipper riskera att slå ihjäl sig när man är  ute på hundpromenad.

 

För övrigt är det inte mycket som har hunnit hända sen igår. Jobbade igår kväll, blev en hyfsat lugn kväll. Idag är jag ledig,har vigt förmiddagen till plugg. Har en naturkunskapsuppgift som inte blir färdig av sig själv tyvärr...:).

Idag var det min tur att gå upp och göra i ordning barn för skolan och skjutsa dom.  Sambon behöver få sovmorgon han också ibland, och jag behöver komma upp skapligt för att hinna med mitt pluggeri.

 

Nu väntar jag på att bli helt frisk, så jag kan testa zumba-spelet som jag lånade av Ann-Marie:) Och så ska jag till gymmet, har jag bestämt. Måste bli nån ordning på allt, om man ska kunna visa sig på badstranden i sommar :) Only 3 months to go :)!

 

puss o kram på er !!

 

 

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards