Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Jessica - 2 februari 2012 10:15

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering på sista tiden. Har helt enkelt inte haft tid. Jobbar och pluggar om vartannat. Hinner inte med så mycket mer. Tar endast korta avbrott för en snabb kopp kaffe , mat eller sömn samt viktig umgänge med barnen . Allt annat har fått stå åt sidan nu. Just nu brinner det verkligen i knutarna. Ett prov som ska skrivas i naturkunskap imorgon, en viktig uppgift ska skickas in på engelskan denna vecka som jag har vissa tekniska problem med, samt så skulle jag behöva till biblioteket för att låna en bok till engelskan. Men problemet är att mina möjligheter att förflytta mig är begränsade just nu eftersom att sambons pendlarbil har pajat, helt kaputt! Så vi har endast saaben till vårt förfogande, som sambon givetvis måste ha till jobbet.

Så minutiös planering är vad som gäller här nu för att få allt att klaffa!


Har iaf bestämt att IMORGON tar jag en tidigare buss till stan för att utföra alla mina ärenden på stan, såsom att skaffa boken till engelskan, hämta ut biobiljetter, posta brev och hämta paket.Sen kallar jobbet.

Innan det ska naturligtvis engelskauppgiften in på nåt sätt och natur-provet skrivas.

Nåja, får trösta mig med att det förhoppningsvis blir en något lugnare vecka nästa vecka ;).


I fredags var jag i alla fall ute på "Josefs house of blues" med mina skojiga arbetskamrater. Vi käkade god mat och några av de andra drack lite också. Jag var nykter och körde.Det var riktigt trevligt faktiskt.

På lördagen åkte jag, barnen och hunden till fina Sara i Örebro. Firade hennes lille son Vincent som snart fyller 1 år :) Stora killen :) !

Det var lika roligt som alltid att ses. Vi käkade korv med bröd med diverse tillbehör till lunch, och så fikade vi.


Nu ska jag klä på mig varmt (15- idag !!!) och gå ut och gå med hunden våran.


Ha en härlig torsdag ! Tänkte krydda den med en skön låt som jag gillar :)


Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards