Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Jessica - 27 augusti 2013 08:33

Godmorgon godmorgon;)!

Ett tag sen jag skrev nu igen. Hinns liksom inte med vissa dagar,eller så tryter orken...

Så vad har vi pysslat med sen sist då..

I fredags var jag och Christina o lilla Julia hos Sara och hälsade på en sväng. Trevligt var det som alltid:).
När Danne kom hem sen från jobbet så kom han med tråkiga nyheter..Han hade blivit uppsagd från sitt jobb:( . De hade inte lika mycket jobb längre o var tvungna att varsla. Så de fyra sista som började där, fick gå.
Jaha ja.vad gör man?
DÅ får jag avbryta min föräldraledighet 23 oktober o börja jobba,så får Danne va hemma med Julia.
Tur ändå att det hände nu o inte i början när Julia var nyfödd.
Alltid finns det nåt positivt i eländet:).

I helgen har vi varit på parken zoo både lördag o söndag med Dannes föräldrar. I söndags fick barnen åkband av Dannes föräldrar så det blev massa åka av :).snälla farföräldrar:)!!

Igår var jag o Julia o så Sara & lille Douglas hos Christina och firade hennes födelsedag.Trevigt :)!!
På morgonen var jag o Anna på morgonpromenad.

Idag blir det en lugn hemmadag. kommer ju inte så långt heller utan bil. Nu är den iaf på verkstad. Hoppas den blir klar idag.

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards