Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Jessica - 7 augusti 2013 20:54

Hej på er:)!

Känns som att jag har hittat skrivarlusten igen:)!
Igår var jag och barnen och hälsade på Sara och hennes alldeles nya lilla bebis Douglas? .Så söt och så liten:)!! Kan ju knappt minnas att Julia varit så liten fast det var nyligen:)!
Vi åt lunch och så fikade vi och hade jätte trevligt som alltid?.

Idag har jag o julia o nicki varit på långpromenad med Anna i förmiddags.Riktigt skönt! Men vill lova att svetten rann sen;)!
Ungefär kl 13 hämtade vi Josefines kompis Meja från fritids,så dom fick leka.
Fick sen besök av Marica o hennes barn?.
Fikade ute på altanen o hade det trevligt o barnen lekte:).

Steax efter kom Jespers kompis pontus hit också och ska sova över. Fullt hus har det vart .härligt:)!!

Nu har jag legat o nattat Julia 1 tim o 20 min...äntligen somnade hon!


Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards