Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Jessica - 3 augusti 2013 19:33

Har beslutat mig nu för att ta tag i träningeno och den sunda livsstilen nu. Ska börja med att träna med Olga Rönnbergs bok och ta powerwalks.
Kosten ska såklart också genomgå en förvandling . Ska visa er sen hur jag tänkt:)
Nu är jag mer taggad än nånsin att komma igång.

Av Jessica - 3 augusti 2013 18:26

Det ryktas om att idag var årets varmaste dag hittills. Kan mycket väl stämma..riktigt stekigt idag. Måste ju säga att det har ju varit en bra sommar vädermässigt:).

Natten som var, sov Jesper i strängnäs hos kusin Simon. Var där och hämtade hem honom på förmiddagen.
Natten innan sov hans kompis Pontus över hos oss.
o inatt ska han sova hos sin farmor:).
Mycket övernattning hit o dit för hans del nu. Annars brukar det vara Josefine som är iväg mest.

Idag har vi mest bara slappat och så varit hos Dannes föräldrar på fika.

Imorgon blir jag o Julia själva hemma. De stora barnen ska till parken zoo med sin farmor och farfar.Danne ska iväg till Kolbäck o hjälpa sin arbetskamrat med nåt kök.

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards