Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Jessica - 14 maj 2012 18:50

Så har det blivit kväll igen. Dagen har gått fort, tycker jag.

På morgonen skjutsade jag barnen till skolan i vanlig ordning, sen efter ett tag så åkte jag iväg till min kusin för att hämta 

upp henne.Sen åkte vi iväg till Västerås. Där skulle hon köpa en tv till sin dotter i födelsedagspresent.

Var till Erikslund. Käkade lumch på Ikea och kikade runt i ett par affärer, innan det var dags att hämta

tv:n på Elgiganten.Sen blev det åter hem igen.


Nu på kvällen har jag och barnen varit i Strängnäs tillsammans med barnens farföräldrar.

Deras kusin Simons klass hade vårbazar på skolan där. Barnen fiskade lite fiskedamm , spelade på chokladhjul och så fikade vi.


Nu är det snart natti natt för barnen och jag ska ta det lite lugnt framför tvn innan sängdags. Imorgon blir det en

tidig morgon för oss.  


Ha en bra kväll

   

Av Jessica - 14 maj 2012 09:06

Godmorgon !


Så var helgen över för denna gången. Jag har jobbat endast lördagen. Söndag hade jag semester, eftersom vi skulle fira min kära son som fyllde hela 10 år:)Kan inte fatta att det har gått 10 år sen han föddes. Helt galet!

På morgonen sjöng vi för honom och gick in med presenter, i vanlig ordning:)

Sen efter frukost började de första gästerna komma. Jesper var nöjd med kalaset och han hade jättekul, det är huvudsaken :)


När alla gästerna hade gått hem, åkte vi iväg till Tuna park en sväng, där han fick handla lite för sina presentkort han hade fått:) Sen fick Jesper välja ställe där vi skulle äta kvällsmat, han valde Mc Donalds :).


På kvällen sen spelade vi spel tillsmmans hela familjen .Mys :)!!

Spelade Sverigespelet, som Jesper fick i presemt av oss :)


Idag ska jag åka till Västerås med min kusin, som ska köpa tv. Klart man måste ställa upp, hon ställer ju alltid upp för mig när det behövs hundvakt :)!


Här kommer lite bilder från kalaset:)


      


Och så några bilder från Josefines bowlingkalas för ett par veckor sedan:


                 

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards