Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Jessica - 2 maj 2012 12:39

Så var vi äntligen inne i maj månad och värmen är på väg på allvar :)! De senaste dagarna

har vi kunnat njuta av riktigt skön försommarvärme, underbart! Hoppas den stannar!


  


Den gångna helgen gick fort! På lördagen jobbade jag. På söndagen hade jag tagit semester, så jag var ledig:)

Josefine hade bowlingkalas för sina kompisar :) 9 tjejer hade hon bjudit och kalaset vart riktigt lyckat och tjejerna hade kul :)


  


På måndagen var det valbog och våren välkomnades:) Jenny och lille Jesper + Dannes bror Micke var här och grillade med oss. Grillpremiär, och fan vad gott det var :)!

Sen gick vi ner till brasan här ute på bondvischan :) Trevligt var det ! Sen blev det nästan dags att gå och lägga sig när våra gäster hade åkt hem. Men ett par avsnitt av "Sons of Anarchy" hann vi med:) Underbar serie, jag är helt fast!

Håller på och kollar på första säsongen av den, som vi köpt på Dvd.


Igår jobbade jag 8-15. Skönt med en timmes sovmorgon på morgonen :)

Nu är det snart dags att bege sig till jobbet igen. Har ju inte så mycket lust nu när solen skiner och allt.

Har iaf hunnit med att sitta ute och sola lite här hemma idag, och så har jag haft besök av Christina:) Trevligt som alltid :) !


Lägger upp bilder från kalaset här sen:)


ÖNSKAR ER ALLA EN HÄRLIG DAG :)!!


  


Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards