Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Jessica - 9 maj 2012 09:54

Onsdag idag och en regnig dag.Trist Men det måste ju förstås

regna lite ibland också, för att det ska kunna bli fint och grönt ute:)


Igår jobbade jag till 16. Idag är jag ledig:) Men tråkigt väder,som sagt.

Varför kan det inte regna de dagar man jobbar istället?

Är ledig imorgon också, hoppas på bättre väder då! Då har jag dessutom planer på

att träffa Marica och ut och gå i Vilsta.Så det får verkligen inte regma då!

Men klart vi ses i vilket fall, men regnar det så får vi ta en fika eller nåt bara,inomhus:)


Annars då? Ja,plugget närmar sig sitt slut. Har en bokrecension som ska in den här veckan.

Ska ner till stan nån dag och lämna in ansökan till nästa kurs. Vill hoppa på den fortast möjligt nu,

innan motivationen försvinner:).


I söndags var jag förresten och shoppade lite nytt till mig. Har ju fått lite presentkort när jag fyllde.

Köpte vita Converse skor med hög skaft. Hade velat haft svarta egentlgen, men dom var slut i min storlek.

Så det fick bli vita:) Älskar dom !

 


Köpte dessuom ett par andra vita tygskor.Även dom hade jag helst velat haft i svart, men som vanligt var de slut i min storlek. 37 måste vara en himla vanlig storlek på skor;)!

Men vitt känns fräscht till våren :)!


 



Nu ska jag nog ner till Christina en sväng medans Dannes sover, han har jobbat hela natten .


HA en bra dag :)!



Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards