Alla inlägg den 8 september 2011

Av Jessica - 8 september 2011 17:33

Jahapp, så vaknade man i morse med skallebank och en dunderförkylning fick jag på köpet. Mådde illa av huvudvärken, hade sovit dåligt inatt och när jag vågade titta mig i badrumsspegeln så ångrade jag det i samma stund... såg ju för jävla sorglig ut,med påsar djupa som ICA-kassar under ögonen, som vittnade om dålig nattsömn.Jag var på vippen att ringa och sjukskriva mig. Men envis som man är så tog jag lite värktabletter och hoppade in i duschen.Efter ett tag kändes det lite bättre. SÅ jag bestämde mig för att jobba ändå. Hela dan på jobbet har jag längtat hem, var riktigt tungt att jobba idag. Och snoken rinner värre än en vattenkran ...skulle jag sälja mitt snor i kilopris så skulle jag nog bli rik !!  


Josefines hosta är i alla fall bättre nu, skönt det iaf :)!

Nu ska jag  snart fixa lat-middag... Mannagrynsgröt, som barnen beställde. Va fan... är man förkyld och orkeslös så är man . Man ska inte va så förbannat perfekt jämt ;).


Nej ,nu får det vara slutgnällt! Imorgon är en ny, förhoppningsvis, bättre dag och mindre snordropp ;-).  


Ha en underbar kväll =))    

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards