Alla inlägg den 1 september 2011

Av Jessica - 1 september 2011 12:10

Idag har jag varit hos tandläkaren igen, var där även igår. Var ju tvungen att få mina små hål fixade. Roligare kunde man ha än att springa hos tandläkaren .Men nu är alla hålen fixade, härligt :) !

Tog med mig Nicki också, hon fick sitta i bilen så länge. Var ju inte särskilt varmt idag.

Efter tandläkarebesöket åkte jag och Nicki till söta Christina på kaffe.

Ja, Nicki drack inte kaffe förstås eftersom hon är en hund ;p.

Kul att träffa Christina och lilleman .Full fart är det på det lilla livet måste jag säga =).

Igår var jag i skolan på svenskalektion i vanlig ordning. Nu börjar det kännas som att allvaret börjar. Läraren matar på med nya uppgifter hela tiden. Man hinner knappt lämna in en uppgift förrän nästa ska påbörjas. Men det är roligt :) .

Satt halva natten igår och läste "Kung Oidipus" . Underbar bok... läs den :). Haha, nejdå, men nödvändigt.


Nu ska jag snart hämta hem mina hjärtan från skolan, och sen ska vi till tandläkaren... igen. Den här gången är det Josefines tur att öppna munnen .


Hörs senare :) kram på er   


Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards