Alla inlägg den 2 september 2011

Av Jessica - 2 september 2011 10:09

Idag är det fredag.För många betyder det slutet på en hård arbetsvecka,och tid för vila ... För mig är det precis tvärtom. Jag ska nämligen jobba hela helgen lång,och även måndag & tisdag. Går på i eftermiddag kl 15:30.

Innan det ska jag till skolan på svenskalektion. Idag är det inlämning av ett utdrag av vad man tänker skriva om i kommande examensarbete. Hann som tur var klart med det igår kväll. Har också suttit och läst ut "Kung Oidipus", som vi skulle läsa till idag.Kommer att ha gruppdiskussioner om detta idag, som vi blir bedömda efter..   


Idag har jag redan hunnit med mycket känns det som. Har städat hela huset, lämnat barnen i skolan ,samt varit på långpromenad med hunden.

Och snart kommer söta Christina och hennes lille son på besök och gör mig sällskap en stund :) Vad kul !!


Igår eftermiddag var vi till tandläkaren med Josefine. Efter det tog vi en liten sväng på stan. Shoppade en lång skjorta och en t-shirt på Gina Tricot. Barnen fick lite smått från leksaksaffären, där vi också inhandlade present till Jespers klasskompis som han ska på kalas hos i helgen.


Nu ska jag fixa lite..hörs snart igen !


Trevlig helg !  

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards