Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Jessica - 28 februari 2013 19:56

Go`kväll !

Sista februari idag. Första vårmånaden börjar imorgon ,skönt att det går mot vår och värme nu :)!
Idag har jag inte gjort så mycket,bara varit hemma och myst med Julia. Fast å andra sidan har jag inte haft nån bil idag heller. Den har varit på verkstad för att fixa lysena .Sen tog jag en promenad till skolan med Julia o hunden för att hämta Josefine.

Christina och lille Freddie kom och hälsade på sen en stund:).

Imorgon blir det att handla lite på dan. Sen på em ska jag till västerås med min kusin Sussie och Sabina. Och Julia förstås :).

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards