Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Jessica - 25 februari 2013 23:06

Hej hallå :)

Nu har jag varit lite slö med att uppdatera igen Blir lätt så att dagarna springer iväg med en liten i huset.

Så då får det bli en lite längre uppdatering nu då :)

IDAG har jag under förmiddan haft besök av Anna. Hon stannade kvar tills
Josefine skulle hämtas från skolan,så kunde hon passa Julia hemma medans jag hämtade henne :).
Sen på eftermiddan åkte jag o barnen + jossans kompis Meja till stan och uträttade lite ärenden och så åkte vi till biblioteket. Kollade i lite böcker och tjejerna ritade. Sen fikade vi lite där :).

IGÅR gjordes inget särskilt,förutom att vi var iväg och handlade och så var vi en snabbis till Dannes mormor och hälsade på. Hon hade ju inte sett Julia än.

I lördags åkte vi till Örebro för att hälsa på min kära vän Sara och hennes familj,vi firade lille Vincent som fyllt 2 år :) Vi åt god mat och fikade och pratade en massa förstås .Jättetrevligt som alltid när vi ses :)!

I fredags åkte jag,jesper och Julia till Strängnäs för att hämta hem Josefine som hade sovit hos sin kusin.
När vi kom dit så undrade Therese om inte vi kunde åka ner till stan i Strängnäs och fika. Så det gjorde vi :)
Sen åkte vi och köpte en bärsele hos en tjej .
På em/kvällen åkte de stora barnen och bowlade med Daniel :)

I torsdags var jag och barnen på Leos lekland med barnens farmor, Therese och hennes barn.Barnen hade jättekul :).

Nu ska jag försöka sova. Imorgon är det läkarundersökning på bvc för Julias del :) .

Natti natti :)!!

Här bjuder jag på dagens bild från biblioteket:) Josefine, Meja & Julia :).

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards