Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Jessica - 9 februari 2013 18:58

Tänkte bara dela med mig av min glädje över att ha gått ner alla mina gravidkilon..totalt 15 kg ,endast 3 veckor efter förlossningen :-)!
Jätteskönt!

Har ju absolut inte bantat.Bara dragit ner på godsaker .Mat äter jag som vanligt,om inte mer än vanligt då jag jämt är hungrig nu när jag ammar!

Men jag ska ner ett par kg till sen. Men bråttom har jag inte.

Av Jessica - 9 februari 2013 18:52

Vad veckorna går fort! Redan helg igen.

Här hemma börjar vi så smått få ordning på vardagen och vänja oss vid att vi har en liten i huset igen :-).
Alla barnen har varit förkylda ,men nu mår de bra igen.Skönt !

Julia har ju inte sovit så värst bra heller när hon varit så täppt i näsan och snorat på nätterna.Och så har hon haft magbesvär som grädde på moset:(. Hoppas att hennes magbesvär lugnar ner sig nu. Idag har varit en bra dag utan magknip .Hon sov hyfsat bra inatt också Så skönt för skruttan !

Natten till idag har Josefines kompis Meja sovit över här.Hon åkte hem idag efter lunch.
I eftermiddag har vi haft besök av Marica och hennes dotter Emmy .Väldigt trevligt med besök av dem :-)!

Ikväll blir det mys framför tvn och se melodifestivalen på tv :-).

Ha en fin kväll :-)!

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards