Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Jessica - 14 augusti 2012 10:33

Gårdagen blev lite konstig. Fick reda på att en av mina  fd arbetskamrater som jag tidigare arbetat mycket med,

plötsligt har avlidit :-(.  Jag är glad att jag fick höra nyheterna först av min närmsta vän innan jag kom till jobbet. Det hade blivit lite chockartat att få höra det på jobbet. Nu hann det sjunka in lite innan jag kom till jobbet.

Känns helt ofattbart att en fullt frisk människa som just fyllt 40 år, bara dör helt plötsligt i sömnen !

Jag vet inte riktigt vad jag känner , har svårt att sätta ord på mina känslor.

Igår vajade flaggan på halv stång utanför jobbet. Kom på mig själv med att bara stå och stirra på det genom fönstret,

jag liksom bara stirrade rakt ut i tomma intet liksom.

Känner nog en slags tomhet och är nog lite smått chockad fortfarande.

Stackars hennes man, hennes andra nära anhöriga och alla de som fortfarande jobbade med henne på våning 6.

Det var en tung måndag.


När sånt här händer så påminns man om hur jäkla skört livet är. Man vet aldrig när man försvinner eller när ens nära anhöriga försvinner ifrån en. Man ska ta vara på tiden man har tillsammans och inte slösa nån tid på att vara osams, tjafsa om obetydliga saker osv.


~Vila i frid Cathrine  ~


 





Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards