Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Jessica - 7 augusti 2012 14:37

Idag har vi varit iväg till badhuset och badat lite. Sara och Vincent följde med, roligt:-) !

Vi badade ett par timmar och sen blev det lagom tid för lunch uppe vid fiket .

Har varit en rolig dag:-).

Synd att jag inte fick kameran med mig, hade annars kunnat bli lite badbilder :)

Maybe next time !


Nu ska jag ta en kopp kaffe och en liten stunds avkoppling medans barnen leker och är sams :).

Sen vette sjutton vad vi ska hitta på. Ut på en promenad med barn och hund kanske?

Låter inte dumt alls faktiskt.


 

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards