Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Jessica - 13 augusti 2012 08:24

        Så var det måndagmorgon igen, vad veckorna går snabbt nu. 

I helgen har jag varit ledig. Synd bara att de lediga helgerna går så fort !

I lördags var jag och barnen iväg till Fagersta och firade lilla Ebba som fyllde 1 år :-)

Barnen lekte bra med deras barn och vi fikade på altanen .Var väldigt trevligt att ses igen , tycker jag :)!

På kvällen sen blev det hämtmat och kvällsmys framför tv:n.


Igår var vi en sväng på Tuna park och kikade runt lite. Och så var vi till phone house också och visade upp min mobil och skulle lämna in den, för att det är nåt fel på den. Men kom på att jag måste ju rädda mina bilder först. Så vi kom överens om att jag kommer tillbaka idag och lämnar in den istället. Blir tomt utan min mobil i 2 veckor, men får låna mina dotters gamla ericsson så länge.

Sen lite senare var vi till parken zoo och kollade på

Tobbe trollkarl, filiokus Fredrik och Totte & Zillah.Träffade på Ann-Marie och barnen där också,kul :) !

På kvällen såg vi filmen "Friends with kids". Lite seg film, men väldigt charmig :).


Idag är det första dagen på fritids för Josefine. Hon behöver verkligen komma dit och leka av sig.

Hon och Jesper har varit lite som hund och katt på varandra de sista dagarna nu. Det kanske inte är så konstigt, med tanke på att de har varit lediga 7 veckor tillsammans:).

Ikväll blir det jobb för min del. Men sen är jag ledig hela tre dagar på raken :-) !


Ha en härlig måndag :)!!






Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards