Alla inlägg den 12 december 2012

Av Jessica - 12 december 2012 09:29

Ännu en ledig lugn dag hemma :) Skönt !


Igår kom Christina över och gjorde mig sällskap. Vi drack kaffe och pratade och sen käkade vi lunch ihop. Sen var det dags att hämta hem Josefine. Tiden rinner iväg när man har trevligt :)!

 Efter att ha hämtat Josefine i skolan, åkte jag och hon iväg och handlade lite. Kom sen hem och käkade mellis.

Strax efter det kom även Jesper hem. När han ätit mellis, så drog han iväg till kompisar och lekte.

Sen ville även Josefine åka till sin kompis Meja, så jag skjutsade dit henne.

Hämtade hem henne vid 18-tiden.


Idag så har jag inget inplanerat. Ska bara åka med Jesper till tandläkaren runt kl 12.30 Barnens farmor skulle hämta Josefine i skolan idag. Meja följer med hem också. 


Ikväll är det Lucia på skolan. Det är bara Josefines klass som uppträder och bara föräldrar och släktingar till den klassen som kommer och tittar. Annars har ju skolan gemensam luciafirande imorgon i kyrkan, då endast 6:0rna uppträder.

Ska bli mysigt:) !


Nu ska jag gå ut med hunden .

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards