Alla inlägg den 10 december 2012

Av Jessica - 10 december 2012 09:42

Ny vecka och nya möjligheter igen då :-) !


I helgen som gick, kändes det extra lyxigt att vara ledig eftersom det är min ordinarie arbetshelg och jag då skulle ha jobbat :).Börjar så smått vänja mig vid att vara hemma.

Och känns faktiskt skönt, nu när det börjar kännas så där tungt.

Bebis har hittat en bekväm ställning där den trycker med fötterna mot mina revben på vänster sida.

Inte lika bekvämt för mig, kan jag säga.

Ont i ryggen och i benen får jag också när jag gått eller stått upp för länge.

Börjar längta tills graviditeten är över och vi äntligen får träffa den lilla :).


Så, vad har vi haft för oss i helgen då?

I fredags åkte Josefine hem med sin kompis Meja efter skolan.

De hade bakat och lekt ute i snön och haft jätteskoj. Vid 18-tiden hämtade vi hem henne.

Sen blev det pizza och kvällsmys:).

På dagen hade jag besök av Anna .


På lördagen kom barnen in till oss på morgonen och tittade på julkalendern i vårt sovrum. Mysigt :)!

Sen var det dags för Josefine att åka på kalas hos Meja :). Under tiden hon var där så åkte vi iväg och handlade och så. När vi hämtat Josefine från kalas, så åkte vi iväg till Strängnäs och firade Dannes syrra som fyllde år.


På söndagen efter frukost åkte vi iväg till Ikea. Köpte en byrå till sovrummet och lite annat.

Kvällen gick sen åt att skruva ihop byrå. Jag tvättade alla bebiskläder i stl 50 och 56 :) De ska ligga i byrån sen :). Städade ur lite lådor och sånt också, som behövde göras.

Sen satte vi ihop pepparkakshus och barnen dekorerade den fint sen :).


Det närmar sig verkligen jul nu :) Mysigt !


Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards