Alla inlägg den 13 november 2012

Av Jessica - 13 november 2012 15:49

Dagen startade inte på bästa tänkbara sätt, om man säger så. Den här dagen kunde man lika gärna ha hoppat över känns det som !

Fick ju hämta hem Josefine från skolan igår efter lunch då hon hade klagat på ont i huvudet och att hon mådde illa. Hon mår ofta illa när hon får ont i huvudet.

I morse sa hon att hon mådde bra förutom att hon var lite snorig, men ville till skolan.

Så det vart att sätta fart med gympapåsar och allt som skulle med.

Vidare ut till bilen, hade endast några minuter kvar innan skolan skulle börja.

Vad händer ?

Jo, biljäveln startar inte så klart !!

Var väl inget mer att göra, förutom att börja knalla till skolan med ungarna.

Fram kom vi,om än lite för sent. Förklarade läget för Josefines lärare.

Knallade sen hem.

När jag klivit in innanför dörren och skulle till att bre frukostmacka till mig, så ringer min telefon.

Josefines lärare som ringer och säger att hon klagar på att hon har ont i magen och inte mår bra.

Jahapp. Helvete.

Får ringa till sambons föräldrar, som var hemma som tur är.

Hans pappa kom och hämtade mig och skjutsade mig till skolan för att hämta hem Josefine.

Sen försökte vi få igång min bil. Men förgäves.

Skulle ju ha jobbat ikväll också, men fick ringa och vabba eftersom Josefine inte mådde bra.

Hon får vara hemma imorgon också.


Nu kommer snart Anna och gör mig sällskap.


Hoppas morgondagen blir bättre :) !

Ha en fin kväll !


Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards