Alla inlägg den 15 november 2012

Av Jessica - 15 november 2012 08:59

I morse var det åter dags för Josefine att åka till skolan. Hon och hennes bästa kompis Meja hade bestämt redan igår på telefon att Josefine ska följa med Meja hem efter skolan idag.

Hon var väldigt fundersam och låg i morse. Försökte fråga vad det var, men fick till svar att det inte var något.

Men jag vet att hon har bekymmer med fritids, så jag lovade henne att prata med någon av hennes fröknar idag när jag lämnar henne, vilket jag också gjorde efter att ha följt henne till klassrummet. De ordnar det som var ett bekymmer för henne, skönt :)!! Slipper jag oroa mig mer helle.Gör ju ont i mammahjärtat när ens barn inte mår bra :( .


Idag klockan 12.30 ska jag på föreläsning på högskolan.Men vad det ska handla om, har jag glömt :-).

Ska möta upp min arbetskamrat B på parkeringen i Nyfors, så gör vi sällskap dit :). EFter det ska vi båda jobba kväll.Men jag slutar redan kl 20:30. Skönt att få sluta tidigare ibland :).


Sen väntar en ledig helg , ska bli skönt :) !!



Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards