Alla inlägg under januari 2012

Av Jessica - 1 januari 2012 18:56

Det har varit jul och nyår,helger,mellandagar och allt vad det heter. Det har tyvärr inneburit att det blivit lite för mycket av det goda ! Min mage är inte alls i form. Så nu har jag bestämt mig för att köra en sockerdetox på 14 dagar med start idag den 1 Januari 2012!


Sockerdetoxen innebär alltså NOLLTOLERANS mot:


-Godis

-Alla typer av snacks

-Bullar,kakor, fikabröd

-Glass

-Läsk (även light)

-Saft


Häng på ni också vet jag!!!  Låt oss kickstarta 2012 på ett lite nyttigare sätt och ge våra kroppar en ordentlig hälsorensning !!

 


Av Jessica - 1 januari 2012 18:41

Nu är det nytt år, ett helt års kalender framför oss med oskrivna blad, som vi själva får fylla i :) Härligt!


29-30 December var vi på kryssning till Åbo, familjen och jag :) Det var jättemysigt!

Lärdom: Nästa gång tar vi buss hem också !!Aldrig mer tåg och taxi från sthlm när man inte behöver....!


Nyåret firades in hemma hos svärföräldrarna. Käkade smörgåstårta och skålade i alkoholfritt bubbel :)!

Idag har Anna varit här en sväng på kaffe!




Jespers lillasyster har förvandlats till SMURF =)

       Jag och Jossan i hytten !

         sMURFDisco på Viking Line =)

S' 

far och son i hytten =)


 

TINA TURNER uppträdde på båten :)

   

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards