Alla inlägg den 17 december 2011

Av Jessica - 17 december 2011 17:13

Lördag idag,hela dan :)! Jag är ledig. Har inte gjort ett skit idag. Bara dammsugit,tvättat,bytit sängkläder  och grejat. Nyss satt jag och kollade på några avsnitt av "Danne & Bleckan" på SVTplay. KLart sevärt!

Barnen är hos kompisar och leker. Jesper är hos Sebbe och Josefine är hos Ally.

Och Danne är hos Bugge och hjälper honom med diverse byggjobb.

 

Imorgon ska jag jobba 7-16, eftersom att jag har bytt tur. Blir istället ledig den 22a, så jag kan gå på ungarnas julavslutning. Bra deal,även om det hade suttit fint att få vara ledig imorgon:-).

 

Nu ska jag hänga lite tvätt... Roligt värre :)

 

Ha en underbar lördagkväll! Puss och kram :)!

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards