Alla inlägg den 14 december 2011

Av Jessica - 14 december 2011 14:59

Nyss hemkommen från plugget. Gjorde mitt sista examensprov på svenskan. Jag hade dåliga förutsättningar, hade endast läst halva boken trots att jag läst i timtal ! Tur att jag valde en film till den och inte två böcker. Men jag tror jag kirrade provet galant, det känns bra !!:-)

Återstår endast 1 lektion, sen är det Grand Finale och jag får mitt betyg :)!fFINALLY!

 

Igår jobbade jag dag. Var en trevlig dag på jobbet. Det kom dit ett luciatåg från djurgårdens musikklass, duktiga tjejer och killar:)!

pÅ Kvällen sen var det dags för min dotters Luciauppvisning i skolans matsal. Alla föräldrar, syskon och övriga släktingar satt bänkade. Jag hade sällskap av Danne samt hans föräldrar och så Jesper förstås:).

Det var ju så fint,alla söta små 6-åringar med sin fina sång och glitter i öch ljus i håret :)

 

Här kommer lite bilder från kvällen :)

 

        

 

Visst var de söta ,alla barnen :)?

 

Ikväll ska jag ut och käka på Akropolis med arbetskamraterna, hoppas och ser fram emot en trevlig kväll med alla goa tjejer :-)!

 

Puss och kram !

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards