Alla inlägg den 9 december 2011

Av Jessica - 9 december 2011 08:26

Så blev det fredag även den här veckan :). Egentligen skulle jag jobba ikväll, men har tagit semester. Sambon ska på julbord och jag ska vara hemma med barnen och mysa :).

Men till plugget ska jag idag iaf, och innan dess ska jag åka hem till Marica på kaffe :) Det ser jag fram emot:)!


Igår tog jag en riktig långpromenad med hunden faktiskt. Det var riktigt härligt väder. Solen sken och det var sådär lagom kallt. Och med lite schysst musik i lurarna var det ännu bättre :) ! Blev faktiskt riktigt pigg av utevistelsen och solen :). Så det ska jag göra om idag, fast idag är det inte lika roligt väder ..Blaskigt och grått:( Jaja... men en promenad ska det bli iaf !

Ska stolt säga också att igår blev det minsann inga godsaker för min del. Och håll i er nu... till mellanmål på jobbet blev det både en clementin OCH en banan ;).

Men ikväll blir det ! För idag är det fredag och då får man unna sig , faktiskt:) bLIR TIll att se IDOL-finalen ikväll :)

Vem hejar ni på? Jag hoppas att ROBIN tar hem det här !


Nu ska jag läsa vidare lite i min bok "Stolthet och fördom" som jag ska redovisa på ett prov på onsdag... Boken är ju så trist så klockorna stannar !


 

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards