Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Jessica - 21 mars 2013 21:25

Go'kväll i stugan!

Dagen idag har jag inte gjort många knop. Tog en promenad till skolan med barnen i morse.Var rätt kallt,men ändå skönt att komma ut.
Lite senare tog vi en promenad till Dannes föräldrar på kaffe.

Idag har Julia varit lite kinkig och haft svårt att komma till ro. Hon har knappt sovit nåt heller idag. Hoppas hon sover inatt.

Jag känner mig så sjukt träningssugen nu. Vill komma igång och röra på mig och stärka kroppen igen.Har ju fått besvär med ryggen och jag känner verkligen att jag lever när jag bär den där otympliga bilstolen överallt.
Fick hem Olga Rönnbergs träningsbok igår,den ger mig verkligen motivation att sätta igång att öva upp styrkan igen från grunden! Vill ha en stark kropp och inte känna mig halvt invaliserad när jag knappt kan räta ut ryggen ibland.Så här ska skaffas hantlar och annat och sättas igång:)!

Men inte just nu..för nu ska jag sova:).

natti natti.

Av Jessica - 21 mars 2013 06:48

Godmorgon!

Här är vi uppe med tuppen.Julia slog upp sina blå klockan 06:15 och tyckte att det var dags att börja dagen:).
Ca 30 min innan klockan skulle r

Dagens plan är att bara ta dagen som den kommer. Inga planer alls. Klockan 8 ska jag iaf skjutsa de stora barnen till skolan .

Nu blir det iaf morgonkaffe i lugn och ro .Inte så dumt ändå att gå upp lite tidigare:).

Hoppas ni får en bra dag !

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards