Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Jessica - 15 mars 2013 15:54

Glömde ju berätta att min lilla bebis är 2 månader idag :)! Vad fort det går !
Samtidigt som det känns som att man alltid har haft henne:).

I förmiddags var jag och Julia och hälsade på Johanna här ute i Kjula för första gången :) Väldigt trevligt.Hon verkar vara en go och trevlig tjej :)!!

Nu är Josefines kompis Meja här och leker. Lite senare ska Josefine på disco-kalas hos Cornelia.

Ha en härlig fredag:)!!

Dagens bild på Julia exakt 2 mån gammal.

Av Jessica - 15 mars 2013 09:20

Hoppas ni sovit gott !
Ännu en dag med solsken..härligt! Synd bara att det ska vara så kallt .
Hoppas värmen kommer snart.

Idag ska jag och Julia gå och hälsa på Johanna för första gången:)! Roligt! Hon bor här ute i Kjula och väntar sitt första barn nu i april:)! Trevligt att lära känna nya människor :)!

Idag har jag beställt hem en efterlängtad bok.Olga Rönnbergs bok om mammaträning:)! Den landar i min brevlåda inom några dagar:)!
Sen ska jag sätta igång med övningar för att stärka kroppen !

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards