Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Jessica - 14 januari 2013 13:17

Hallåj :)

Dagen idag kan sammanfattas rätt kort. Har inte gjort många knyck idag.

Lämnade barn i skolan och sen hem och ta hunden på promenad i vanlig ordning. Därefter la jag mig i soffan och vilade nån timmer och läste bok.  Sen var det dags för dusch och åka och handla lite och därefter lite lunch och ännu mer vila innan jag skulle hämta Josefine och hennes kompis Meja från skolan.

Tänkte i alla fall byta sängkläder idag. Först lite mer vila... Fan det känns ju som jag inte gör nåt annat än ligger i den där soffan eller i sängen, men orkar inte så mycket annat just nu. Har förvärkar och sammandragningar titt som tätt och sover illa på nätterna,


Folk har gissat på bebisens födelsedatum nu . Spännande att se om nån har rätt, eller om bebisen trotsar alla och kommer på en helt annan dag ;)!


Danne gissade på 12 Januari.

Dannes pappa gissade på 13 Januari, men så blev det ju inte.

Dannes mamma har gissat på 15 Januari , alltså imorgon :) I WISH !

Dannes syrra har gissat på 17 Januari.

Min vän Sara har gissat på BF-dagen 18 Januari :)

Josefine har gissat på 19 Januari (fast hon tjatar på bebisen varje dag om att komma ut :) )

Jesper har gissat på 20 januari.


Oddsen är ju rätt goda iaf för att nån av dem har rätt :).


Fick nyss samtal från min chef. Problemet med min lön är löst och jag kan pusta ut... sköööönt :)!!Är så glad nu :)


Nu ska jag inta soffan en stund.Renbäddning sen.

Ha en fortsatt fin eftermiddag :)!

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards