Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Jessica - 7 januari 2013 14:35

Hallå hallå där:)!

Nu har jag varit sådär halvseg med att uppdatera. Har haft lite annat för mig och så har inte orken riktigt räckt till för att

sitta här så mycket.


Vad har hänt sen sist då?

Jo, jag är fortfarande väldigt gravid. Så på den fronten har det inte hänt mycket alls.

Men inom en snar framtid så får jag snusa på min bebis  !

Är väldigt trött på att vara gravid, men samtidigt tänker jag att det är ingen idé att tänka på det hela tiden.

Ska passa på att vila och ta det lugnt nu, så får h*n komma när h*n är redo  :).


I fredags var jag och älsklingen på bio och såg "Mammas pojkar ".

Barnen var hos Jocke och AnnMarie så länge:) Bäst att passa på nu innan bebis kommer, sen lär det völ

dröja ett tag innan vi kan komma iväg igen.

Filmen var rolig faktiskt. Inte jättebra, men rolig:).

Vill du få dig några goa skratt så ska du absolut se denna film :)!


På lördagen var vi iväg och handlade och lite sånt.

Josefines kompis Meja sov över hos oss.


Igår så skjutsade vi hem Meja runt 13.30

Sen åkte jag och barnen + Josefines kompis My till Leos lekland. Meja ville inte följa med dit,

så¨då frågade Josefine My istället.

Mötte upp min kompis S där och hennes barn. Nina var också med med sin dotter.

Barnen lekte och hade jätteskoj.Fikade lite sen också, innan det blev dags att åla hem.

När vi kom hem sen så gick Josefine och My hem till My och lekte ett tag.

Maten var klar nästan när vi kom hem, älskling hade gjort köttfärslimpa och potatis:=).

Gott!!

Sen började jag fixa i ordning och tömma garderoben som stod i hallen, för den skulle bort.

Måste ju göra plats för barnvagnen  i hallen :).  Bar upp en del grejer på vinden,

en del hittade jag nya förvaringsställen till.

Dannes pappa kom sen och hämtade garderoben, dom hade tydligen användning för den :).

Så nu står vagnen fint i hallen och väntar på att bli använd :) Hallen känns större nu också när

den stora garderoben är borta!


Idag har jag mest vilat och tagit det lugnt. Josefine följde med My och hennes familj

och bowlade, och Jesper gick till sin kompis Erik.

Jag åkte ner till Christina en sväng och lunchade med henne och tog en kopp kaffe. Trevligt:)!

Imorgon börjar kidsen skolan igen efter jullovet, så då blir det tidiga mornar igen.


 Nu ska jag hänga tvätt... lyckan är gjord  ;-) !


Ha en fin måndagkväll!

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards