Alla inlägg under oktober 2011

Av Jessica - 12 oktober 2011 15:23

Jag vet inte om det är höstens intåg eller om det är nåt annat.. Men jag är fan i mig konstant trött. Spelar ingen roll om jag sover 1 timme eller 12 timmar, jag är lika trött i alla fall.Vad ska man göra?

Hade jag haft råd hade jag bokat 5 månaders solsemester för hela familjen med avresa imorgon !

Fler som är som jag och lider av trötthet?

Nu ska vi i alla fall åka iväg till svärmor en stund. Jag gav vika för barnens tjat den här gången. Varför inte :-)?


Av Jessica - 12 oktober 2011 12:59

idag har jag varit en sväng på stan och träffat min kära vän Marica . Var evigheter sen sist! Jätteroligt att ses :-). Shoppade lite smått också. Hittade en fin jacka till Josefin och lite smått till mig :-).

 
Av Jessica - 12 oktober 2011 08:24

Ännu en härlig dag har börjat :-)!  Fast när jag kom ut i morse då jag skulle skjutsa barnen till skolan, så kändes det inte så härligt.Satan i gatan vad kallt !! Det var frost på gräsmattorna och för första gången denna säsong fick jag skrapa rutorna på bilfan ! Blä, vill inte ha vinter redan .

Måste inhandla en jacka till min söta dotter . Hon har en tunn jacka nu, vinterjackan hänger i garderoben, men hon behöver en mitt emellan jacka som behövs typ nu. Får kika på det idag.

 

Igår var söta Sara och hennes lika söta son på besök hos mig:-). Vi käkade lunch och drack kaffe och pratade en massa. Alltid lika kul att ses, längtar redan till nästa gång :-)!

Sen åkte vi iväg samtidigt. Jag till jobbet för att jobba, och hon åkte till jobbet för att hälsa på :-).

 

Ha en underbar dag, men glöm inte halsduken...brrr!!!

 

KRAM  

Av Jessica - 11 oktober 2011 09:55

Idag är det tisdag,men  inte vilken tisdag som helst ! För idag kommer bästa Sara och lilleman på besök  !

I morse blev det lite jäktigt. Det är ju för jäkligt att man ska vara en sån tidsoptimist, och aldrig lär man sig heller:-/. Det är extra viktigt att komma i tid på tisdagar, då Jesper åker till badhuset på morgonen med buss från skolan. De har ju simskola på tisdagmornar. Men han hann i tid iaf ,och ingenting glömde vi .Puh :-)!

Ikväll är det jobb som gäller, börjar kl 14. Imorgon ledig :-)!


Nu ska jag dammsuga, duscha och ut med hunden innan Sara kommer :-p .


Ha en underbar dag!

Av Jessica - 9 oktober 2011 19:19

bilder från kalaset på Tuna busland igår :-)

 
Av Jessica - 9 oktober 2011 18:33

idag har jag varit på kaffe hos kusin Sussi. Fick hundarna leka lite också :-).

 
Av Jessica - 9 oktober 2011 11:52

Jag erkänner! Jag är usel på att uppdatera ibland, och nu är en sådan gång. Har visserligen inte haft så fasligt mycket att skriva om , men ändå!


I helgen har jag varit ledig, helt underbart! I fredags jobbade jag till 12.30 , sen ilfart till skolan och därefter handla och så hem till familjen. Fredagsmys hade vi på kvällen i vanlig ordning med hemlagad pizza :-)!

Igår var vi på kalas på Tuna Busland .Millas son Lukas fyllde 6 år. Där var det fullt ös på barnen, vi föräldrar fick mest skallebank av allt oväsen .

Direkt efter det drog vi vidare hem till sambons kusin Marie, som hade kalas. Hennes dotter Lovisa fyllde också 6 år :-). Var väl hemma vid 18:30 tiden sen. Skönt att mysa framför tv:n sen.


Idag ska jag, barnen och hunden åka till min kära kusin Sussie o hennes dotter Sabina och hälsa på en sväng :).


Usch, har mått lite konstigt de sista dagarna. Illamående som kommer i vågor, för att sedan försvinna, konstig känsla i kroppen som jag inte kan sätta ord på, känns som kroppen brinner inombords fast huden är kall...:/ sen försvinner det och jag mår bra igen och rätt som det är känns det som man mår illa igen ! skumt ! Bara man inte blir sjuk eller nåt.


Nu ska jag skynda in i duschen !

Puss o kram på er!

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards